Monday, December 19, 2011

මට මගේ නොවන..

කාලෙන් කාලෙට අපි විවිදාකාර දේවල් වලට, සිදුවිම්වලට මුන දෙනවා.විවිදාකාර හැගීම් සිදුවීම් ජීවිතවලට ලන් වෙනවා.ම යම් යම්  සිදුවීම් හරි උනත් වැරදි උනත්  අපි වාට ජීවිතයේ ඉක් දෙනවා.ඒ සන්තෝසය හා මානුශික හැගීම් වෙනුවෙන්.
ආදරයෙන් සතුට සොයන්න ගිහින් දුක සොයා ගන්නවා.අවසානයේ දුක සමග දුක් රස බලනවා.කොහොම උනත් විරහව ...දුක ගැන ලියලා තියෙන කවි සින්දුවලට මිනිස්සු මේ තරම්  ප්‍රිය කරන්නේ ඇත්තටම ඒ දුක හදවතේ ගැබුරුම තැනට දැනෙන නිසා වෙන්න ඇති. 
බලන්න දුක්  රස  කොහොමද ඔයාලට දැනෙන්නේ කියලා.
ඉකි ගසා හඬන අතීතයක
කඳුලු එක්ක ගනුදෙනු කරනා
මට මගේ නොවන

මගේම ආදරයක් තිබුණා..
හිනෙන් හිනැහී තුන්යම මා රවටා..
මැදියම් මහ රෑ අදටත් හිත ඉගිලෙනවා..
නින්දෙන් ඇහැරී කළුවරේම යලි සොයනා

මට මගේ නොවන
මගේම ආදරයක් තිබුණා..
රිදුමක් වාගේ ..

කිසිදා සුව නොවෙනා..
සුසුමින් විතරක් නිරතුරුවම පිරිමදිනා..
උහුලනු බැරි තැන..

උණු කඳුලුම වගුරුවනා..
මට මගේ නොවන

මගේම ආදරයක් තිබුණා..


................................................................................................................................


ඔබ මා අතරේ ඉතිරිව අත්තේ... අතීතයක් පමණී... 
අතීතයේ තතු මේ ලොව දන්නේ... ඔබත් මාත් පමණී...
                      ආදරයට ආදරය කිරීමෙ පව..
                      ඒ..පව කරන් දුක් විදින කී දාහක් නම් ඇත්ද..?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...